9.2.2016

Kaugel sinust


Kaugel Sinust

 
Esitaja: Kati Laev ja Noorkuu
Autorid: Urmas Kõiv, Anneli Kõiv

Kas veel ma kuulen su laule ja kõnnin neil rohtunud teil?

Kas kordki veel seisan su lävel kas keegi ootab mind veel?

 Teel olen olnud nii kaua ma, elanud võõrsil Kogenud palju nii halba kui head
uut olen otsinud ma, ta leidnud, kaotanud jälle Kuid ikka usun ja loodan, et kohtume pea

 REF: Nüüd sulle laulan Sind näha loodanJa kui kord saabun Siis õnnest joobun veel ja veel      Kas veel sind kohtan   Kas mind sa ootad
Kuid kallis mul sa  südames elad

 Küll ükskord mu tee viib mind sinna  Kus on mu südamel soe
Küll ükskord ma leiangi linna  Kus algab taas elu uus


REF: Nüüd sulle laulan Sind näha loodanJa kui kord saabun Siis õnnest joobun veel ja veel      Kas veel sind kohtan   Kas mind sa ootad
Kuid kallis mul sa  südames elad

Ei kommentteja: