16.2.2016

Eiolemulolla


Eiolemulolla
KLIKK

Autorid  :Jaanus Saks, Kristjan Soomre, Mark Eric Kammiste, Hannes Agur Vellend, Herlend-Kaspar Raudkivi.    esitaja:  Põhja-Tallinn feat. Jaagup Kreem -


Mul valikud ees  Kas olla seal kus hea pole olla (Kus hea pole olla)
Või valida see  Kus hea aga mugav ei ole mull olla (Ei ole mul olla)
Ja ma pole see  Kes viitsib ainult ühe sama jama sees olla (Sama jama sees olla)
Ma vähemalt tean  Et mul on alati koht kus olla

 Häbelik rahvas kuid pealehakkaja  Elu meid kasvatanud me saame hakkama
Mis ette võtame lõpetame hingega me  Ja siis kui me ei taha higistame hingeldame
Sest kõik me ümber pakub silmailu  See kõik on minu, meie, see kõik on sinu
Elud erinevad, eluteed on kirjud  Kuid ikka seisame kõrvuti nagu Tallinn Riia Vilnius

 Olen õnnelik et elan just siin  Jäänud truuks sellele mis mind edasi viib
Balti ketist kuni tänaseni  Olen ikka siin, ja jään sul truuks surmani
REF
Nagu igas maailma sadamas sa näha võid ühte  Need on me eestimaa omad: pojad ja tütred
Ja mis seal ikka olgu suure naabriga riius  Ikka taas näitame innovatiivsust
Meid on vähe samas paljud maarjamaaga ei piirdu  On üle lahe kuldsed käed näitamas kiirust
Teeme ümber maailma tiiru küll tagasi veel liigud sa  Kus ootab koht mis on ema- ja isamaa

 Olen õnnelik et elan just siin  Jäänud truuks sellele mis mind edasi viib  Balti ketist kuni tänaseni
Olen ikka siin, ja jään sul truuks surmani
REF

 Vahet pole et me lemmiktoit on ikka teine eestlane  Ja suvi kolm kuud kehva suusailma
Puised aga kui vaja sõrme ümber keerame  Mägesid on samuti meil kõige rohkem Tallinnas
Aga teretulemast me vanalinna  Mille sarnast ei kuskil ei ole kindlalt
 Laaned ja metsad ja kaunimad piigad  Kiida mis sa kiidad aga kunagi ei liialt
Olen õnnelik et elan just siin  Jäänud truuks sellele mis mind edasi viib
Balti ketist kuni tänaseni  Olen ikka siin, ja jään sul truuks surmani
REF

Ei kommentteja: