27.5.2013

See meeletu suudlus


VAATA VIDEOT


See meeletu suudlus


A : Mina tahan sulle öelda
et sa oled kallis mul
M : Mina aga päris tõega
olen sinu järgi hull
A : Üksindus mind tahab tappa
sinuta ei olla saa
M : Surra ei või sind ma lasta
olla tahan sinuga

See meeletu suudlus
seal värava peal
on ajalooks saanud
ei meelest läe ta -a -a
Mis toob meil küll saatus
mis unistus suur
tean õnn meid nüüd saadab
kui kevade tuul


A : Kallis kas see kaua kestab
et sa oled ära siit
M : Sinuga ma unes vestan
seob me hingi salaniit
A : Ma ei tea miks tahan nutta
süda sees mul valutab
M : Palun sind, veel veidi oota
jäädavalt siis tulen ma


See meeletu suudlus
seal värava peal
on ajalooks saanud
ei meelest läe ta -a -a
Mis toob meil küll saatus
mis unistus suur
tean õnn meid nüüd saadab
kui kevade tuul mod.

See meeletu suudlus
seal värava peal
on ajalooks saanud
ei meelest läe ta -a -a
Mis toob meil küll saatus
mis unistus suur
tean õnn meid nüüd saadab
kui kevade tuul





Ei kommentteja: