25.5.2013

Ema süda




Ema, mu armas ja hea,
kaua ei ole sind näinud.
Ei tulla ma saa niipea veel,
ema, mu armas ja hea.

Ema, sa ootad, ma tean.
Pikad su ööd ja su päevad.
Ammuseid kirju veel loed,
ema, mu armas ja hea.

Endiselt hästi mul kõik,
muret ei maksa sul tunda,
tulen, kui kiire aeg mööda on läind.
Ema, sa ootad, ma tean.

 


Ema süda        VAATA VIDEOT

Üks paigake siin ilmas on,
Kus varjul truudus, arm ja õnn;
:,: Kõik, mis nii harv siin ilma pääl,
On pelgupaiga leidnud sääl. :,:

Kas ema südant tunned sa?
Nii õrn, nii kindel, muutmata,
:,: Ta sinu rõõmust rõõmu näeb,
Su õnnetusest osa saab! :,:

Kui inimeste liikuvat
Au, kiitust, sõprust tunda saad,
:,: Kui kõik sind põlgavad, vihkavad,
Kui usk ja arm sust langevad-:,:

Siis ema süda ilmsiks lä'eb,
Siis veel üks paik sull' üle jääb,
:,: Kus nutta julged igal a'al-
Truu, kindla ema rinna na'al. :,:

Mõnd' kallist südant kaot'in,
Mis järel nuttes leinasin,
:,: Aeg andis teised tagasi:
Ei ema südant - iialgi! :,:

Ei kommentteja: