2.12.2013

HILISSUVI


Africa    http://www.youtube.com/watch?v=cjUNRv8Jw_4
(Pasquale Losito - Vito Pallavicini - Salvatore Cutugno - Stuart Ward )


Ja jälle – aasta hiljem – olen siinses pargis...
Mu ümber samad mimoosid ja kiiged...
Samad armunud jalutavad, endistviisi õnnelikud.
Mina vaid olen üksi.
Me kohtusime möödunud suvel.
Sa lubasid: – Homme näeme!
Ise aga tulemata jäid...

REFR.: Ees on tee.
Ei sinu juurde vii mind see.
Sinu nime ma ei tea,
ei jälgi kusagil näe.
Kurb mu meel –
vaid unenäos sind kohtan veel.
Sealtki kaod, kui koidik on käes...

Täna on jälle karneval –
lõbus tulevärk, serpentiinid,
kaunid lillevanikud.
Kõik on nii nagu enne, pole vaid sind.
Üksainuke päev hilissuvel!
Kas mäletad veel? Kas mäletad veel?
Ma usun, otsin ja loodan...
Tule tagasi nüüd! Tule tagasi nüüd!

REFR.:

HK 1979


Esitaja: Joe Dassin, Jörgen Petersen
Prantsuskeelne versioon: "L'Été Indien" (tekst: Pierre Delanoe)
   

Ei kommentteja: