6.10.2013

OOTA VAID ( ANMATINO)

 
 
Oota vaid
Vahel keset ööd ma tunnen korraga kurbust ja on nukker mu meel
Oota vaid
Mõnel vaiksel ööl ma näen nii lummavat und, kui siis, kui üles ärkan, keelab mind hirm
Oota vaid
Mõnel vaiksel ööl ma aina igatsen, ootan ja sel hetkel haarab mind õud
Oota vaid
Mõnel vaiksel ööl mind sünge pimedus lummab, nii et vastu panna puudub mul jõud
Oota vaid
Kuulen kaugelt häält, mis kutsub mind
Oota vaid
Kuulen kaugelt häält mis kutsub mind
 
Vabaks saab vaid loobudes,
Kui sa hülgad maise pinna
Ja märkad peagi joobudes,
Et sa maksid õige hinna
Hellalt kokku meid sulatab öö
Taevas linnutee vöö
Meid kannab üle tähtede ja kahtlused viib
Meil valguse eest kaitsvat varju pakub mu tiib
 
Sa oled hele täht, mis vaid öös võib hiilata
 
Mu südame kui säraküünla süütasid sa
 
Sind/Mind ootab ees elu pikk, sellest ööst algab uus igavik,
sellest ööst algab kõik/igavik.
 
Kartsin kord, et südame ma kaotada võin,
Nüüd siis kaotan mõistuse ka
All tundemeri lai
Ja kuskilt ei paistagi maa
 
Kartsin kord, et armastus lööb segi mu pea
Nüüd on segi kõik minu sees
Kuuvarjutus on see, kui maa seisab päikese ees
 
Oota vaid
Mõnel külmal ööl näib nii, et põgenema pean su eest veel kuni suudan ma
Oota vaid
Siis kui kutsud
 

Ei kommentteja: