11.6.2013

Sind otsides

vaata videot
 
 
Mul iga hommik kisub pilgu teele
ehk mõnda rada astub sinu jalg
ma olen näoli langend järveveele
kas virvetes ei viirastu su palg


 Ent mööda teid ka siis ei tule keegi
kui kõu taob vikerkaari sildadeks
ning valelootustega vetepeeglid
ma peksin kividega kildudeks
 Sind otsides ma metsaradu käinud
ning eksind mööda soid ja padusid
ma oravatelt pärind, kas ei näind nad
oo kuhu sa nii kauaks kadusid
 Kuid käbikuningad kõik kurvaks saavad
sind kusagil nad pole kohanud
ja eitavalt on väristanud haavad
ning kuused nukralt vastu ohanud
 
Ma mesilase kombel vastu õisi
ka oma palet püüdsin paotada
ehk lille sees sa möödaminnes võisid
siin oma juuste lõhna kaotada
 Kuid õied metsalõhnadest on triiki
kuldkarikad kõik nõretamas meest
seepärast kumalane tõstab piiki
ja kurjalt sumiseb: sa mine eest
 Sind otsides
sind otsides...

Ei kommentteja: