11.6.2013

Tünga


VAATA VIDEOT

eestikeelne

 


Tünga tegi mulle Bedro,
on mu tuju väga negro,
kui lubas saata palju rohtu,
aga tõmbas mind ta lohku,
segi paiskas see mu meeled,
tõmbas mõistus kähku leelet,
tünga tegi mulle bedro,
viis mu mõtted kodu teele.




Arva kes see siin kõnnib üle vee,
vaatab, müksab vaid imestades siia ,
kohe veest hakkan valmistama viina,
mis kõik meeled rõõmsaks teeb,
aga aeg ravib haavad ja leevenduse toob,
ning kui käes on taas õhtu,
veel ees on protsetuur,
mitut kärvi on tarvis,
tablette võtan koos,
siis läheb meelest et bedrolt kord sain ma tünga,
tünga elukoht mul seevald,
ja mu kaaslaseks on Eevald,
oli võtnud naise Alma, saanud kaasa väga halva,
halva,halva,halva beibi,
tahtis saada hirmsat sheibi
üle pingutas end vaene Eevald,
elupaigaks meil nüüd seevald.

annad hullu kätte pilli,
pead selle pilli järgi tantsima kah veel.

Tuju on meil väga negro,
minul tünga tegi bedro,
lukutaga vaene eevald,
oi neid saamatuid sest kirikuski peksa saab
kes on loll ja ilmas kõik on röövlite peal väljas
ja ei leia ühtki sõpra kes ei püüakski sind lüpsta
arva kes see siin kõnnib üle vee,
vaatab, müksab vaid imestades siia ,
kohe veest hakkan valmistama viina,
mis kõik meeled rõõmsaks teeb,
aga aeg ravib haavad ja leevenduse toob,
ning kui käes on taas õhtu,
veel ees on protsetuur,
mitut kärvi on tarvis,
tablette võtan koos,
siis läheb meelest et bedrolt kord sain ma tünga.

Tünga tegi mulle Bedro,
on mu tuju väga negro,
lubas saata palju rohtu,
aga tõmbas mind ta lohku,
segi paiskas see mu meeled,
tõmbas mõistus kähku leelet,
tünga tegi mulle bedro,
viis mu mõtted kodu teele,
tünga elukoht mul seevald,
ja mu kaaslaseks on Eevald,
oli võtnud naise Alma, saanud kaasa väga halva,
halva,halva,halva beibi,
tahtis saada hirmsat sheibi
üle pingutas end vaene eevald,
elupaigaks nüüd meil seevald.

1 kommentti:

Jõulublogi kirjoitti...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mt9ZUqifn3w