20.2.2024

puuluup ja 5 miinust

 

Me pole narkomaanid pole midagi teind

Kleidid meie seljas on prügikasti leid

Politseikroonika ja suvilas on reid

Ainus kott mis laual on roheline Lay's

Me pole narkomaanid pole midagi teind

Kleidid meie seljas on prügikasti leid

Politseikroonika ja suvilas on reid

Vormis mehed külas mul on väga okei

 

[Refrään]

(Uuu, yeah)

Uuu, kuula nüüd seda, saab huugama ära

Meid kuulda on täna, a see kott vii ära

Ma ei tea narkootikume, limpsi tean ja siidrit

Vahet ma ei suudaks teha vitamiinil spiidil

Uuu, kuula nüüd seda, saab huugama ära

Meid kuulda on täna, a see kott vii ära

Pilvikud ja šampinjonid – kus on teie niidid?

Käivitate minu keha nagu köögipliidi

 

Pardikesed väikesed, kuid moonid on nii pikad

Mõnuaineid väldime, las seda teevad rikkad

Kohal varahommikul ja kirevad kui kikkad

Ära viisid kommid mul need kurva näoga plikad

Mõnuaineid väldime vaid sest me pole rikkad

Tarekese tagatoas on laual ainult IPA-d

Prillid on pupilli.. eino pulli pärast ikka

Läbi näevad kõigest need, kes jõudnud esiritta

Ei kommentteja: